Wereldwijde bezorgingWorldwide shipping

Veelgestelde vragen

Lucovitaal.nl streeft ernaar het betaalproces zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Wij maken uitsluitend gebruik van veilige partners. Hierdoor garanderen wij optimale veiligheid. Op dit moment kun je betalen met iDEAL, Creditcard (Visa, MasterCard, AMEX), Maestro, MisterCash, PayPal, Giropay en overboeking.

Indien je vragen hebt over de betaling dan kun je contact met ons opnemen via 0900 - 5826848 (gebruikelijke telefoonkosten).
De verzendkosten zijn bij bestellingen binnen Nederland en België vanaf 20 euro gratis. Bij bestellingen onder 20 euro wordt een bijdrage van 1,99 euro gerekend. Het is mogelijk om buiten Nederland en België te laten bezorgen, hier worden extra verzendkosten voor gerekend. Deze verzendkosten worden automatisch berekend na het invullen van het bezorgadres. Let op: het is mogelijk dat er in niet-EU landen invoerrechten betaald moeten worden. Verzendkosten buiten Nederland:

Land Verzendkosten
België €1,99
Bulgarije €19,59
Denemarken €12,15
Duitsland €6,67
Estland €21,11
Finland €15,52
Frankrijk €11,46
Griekenland €19,59
Groot-Brittanië €9,22
Hongarije €16,66
Ierland €15,52
Italië €12,15
Letland €21,11
Litouwen €21,11
Luxemburg €9,02
Oostenrijk €12,15
Polen €16,66
Portugal €14,96
Roemenië €19,59
Slovenië €16,66
Slowakije €16,66
Spanje €14,96
Tsjechië €16,66
Zweden €15,52
Noorwegen €18,84
Zwitserland €18,84
Rest van Europa €18,84
Verenigde Staten €21,40
Australië €21,40
Brazilië €21,40
Canada €21,40
China €21,40
Hongkong €21,40
Japan €21,40
Nieuw-Zeeland €21,40
Zuid Afrika €21,40
Rest van de wereld €21,40
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst worden, worden (afhankelijk van je keuze) de volgende dag geleverd (in België binnen 1-2 dagen). Bij het afronden van je bestelling kun je een bezorgmoment kiezen. Je bestelling wordt geleverd door PostNL. Ook kun je kiezen je bestelling af te halen bij een ophaalpunt. Het dichtstbijzijnde ophaalpunt wordt aan de hand van je postcode uitgezocht. PostNL geeft je pakketje dan af op het door jou gekozen ophaalpunt. Je kunt het pakket binnen 2 weken ophalen bij het ophaalpunt. Let op: houd bij het bezorgen van een pakket bij een ophaalpunt in België rekening met 1 extra dag levertijd.

Per mail word je op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een track & trace code per mail, zodat je je zending kunt volgen. Ook kun je inloggen en je status bekijken op je Lucovitaal account. Wij doen ons uiterste best alle producten op tijd te leveren. Echter behouden wij ons het recht om later te leveren indien een product niet op voorraad is.

Houd er rekening mee dat de levertijd bij bestellingen buiten Nederland en België langer is.
Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een track & trace code per mail, zodat je de zending kunt volgen en de status van je bestelling kunt inzien. Ook kun je inloggen en je status bekijken op je Lucovitaal account.
Je hebt het recht je bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien dagen. Bij bestellingen binnen Nederland kun je de bestelling gratis retour sturen met de bijgeleverde retoursticker en pakbon. Bij bestellingen buiten Nederland zijn de retourkosten voor jezelf.

Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling ongeschonden en in originele verpakking wordt geretourneerd. Wij kunnen je retour niet in behandeling nemen zonder bestelnummer (pakbon). Het is niet mogelijk je bestelling om te ruilen of mee terug te geven met de chauffeur.

Wanneer je een product retour stuurt wordt je geld binnen twee weken teruggestort of ontvang je een nieuw product. De verzendkosten worden niet vergoed. Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.
1. Plaats een product in je winkelmandje
2. Ga door naar afrekenen en vul je gegevens in
3. Kies een verzendmethode en kies een betaalmogelijkheid
4. Rond je bestelling af
Je hebt geen account nodig om te bestellen, je kunt ook als gast afrekenen. Bestel je vaker? Dan is het handig om eenmalig een account aan te maken, dan worden je gegevens onthouden en hoef je het bij je volgende bestelling niet meer in te vullen.
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst worden, worden (afhankelijk van je keuze) de volgende werkdag geleverd (in België binnen 1-2 dagen). Bij het afronden van je bestelling kun je een bezorgmoment kiezen. Zodra het pakket wordt verzonden ontvang je een Track & Trace code, zodat je de bestelling kunt volgen. Is je bestelling niet geleverd? Neem dan eerst contact op met PostNL (0900 0990). Problemen met de levering? Neem contact op met de afdeling klantenservice. Bel 0900 – 5826848 (gebruikelijke telefoonkosten) of stuur ons een bericht.
Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) je bestelling is beschadigd, dan kun je contact met ons opnemen. Wij zullen je dan adviseren wat te doen en je helpen het probleem op te lossen. Ook kun je het product retourneren met de bijgeleverde retoursticker (binnen Nederland).
Je kunt op bepaalde producten een abonnement nemen. Dit wordt bij het product in het drop-down menu aangegeven als dit mogelijk is, je kunt dan bij het kiezen van de verpakkingsvorm ook kiezen voor een abonnement. Staat dit er niet bij? Dan is een abonnement op dit product niet mogelijk.

Je bestelt eenmalig het product naar keuze, hierna krijg je periodiek automatisch je bestelling thuis gestuurd. Je krijgt voordat we het product verzenden een verzoek om je betaling te voldoen. Zodra je betaling binnen is, zullen we het product naar je toesturen

Voorbeeld: Je bestelt Probiotica Mix 150 kauwtabletten abonnement. De dagdosering van dit product is 1 per dag. We sturen het product naar je toe voordat je huidige pot op is. In dit geval krijg je dus voordat de 150 dagen (ongeveer 5 maanden) voorbij zijn, je bestelling thuis gestuurd.

Wil je je bestelling niet meer automatisch ontvangen? Meld je eenvoudig af door te mailen naar: webshoporder@pkbenelux.com. Vergeet niet je naam, klantnummer en het product waarvoor je het abonnement wil opzeggen te vermelden.
Wanneer je een aankoop doet op Lucovitaal.nl kun je punten sparen. Dit kan alleen wanneer je een account hebt en je ingelogd bent. Voor elke euro die je besteed krijg je 1 spaarpunt. Punten worden toegevoegd aan je balans en kun je opsparen of bij je volgende bestelling besteden.

Met elke € 1,00 uitgegeven aan je bestelling spaar je 1 punt. Je gespaarde punten kun je bij je volgende bestelling inleveren voor korting. Zo krijg je bij het inleveren van 500 punten 5,00 euro korting op je bestelling.

Ook voor het schrijven van een beoordeling bij een product kun je punten sparen. Per beoordeling ontvang je 25 punten. Per dag kun je voor beoordelingen max. 50 punten verdienen. Houd er rekening mee dat je ingelogd moet zijn om de punten te kunnen ontvangen en dat het even kan duren voor de punten zijn bijgeschreven op je account. De punten zijn meestal de volgende werkdag bijgeschreven op je account.

Deze spaarpunten kun je niet inwisselen tegen contant geld.
Ja, we leveren ook in het buitenland. De verzendkosten hiervoor worden automatisch berekend na het invullen van het bezorgadres tijdens het bestelproces. Let op: het is mogelijk dat er in niet-EU landen invoerrechten betaald moeten worden. Houd er rekening mee dat de levertijd bij bestellingen buiten Nederland en België langer is.
Ontvang de laatste aanbiedingen, kortingsvouchers en nieuwtjes via onze nieuwsbrief! Meld je aan en ontvang een kortingscode t.w.v.
Kortingscode:
Laden...